zhrcyln benim doktorum hamileyken içilmesine çok karşıydı her kontrolde sorardı o ara içtiğimi anlasın çok sert konuşurdu ona rağmen doğumdan sonra içmemin bir zararı olmayacağını süte çok çok az miktarda nikotinin geçtiğini söylemişti. Yani hamileyken o kadar ters olup bu konuya doğumdan sonra içebilirsin demesinin haklı bir yanı vardır diye düşünüyorum