Filizak gümüşün iyileştirici etkisi varmış, hiçbir şey sürmenize gerek kalmıyor, iyileştikten sonra da kolay kolay bir daha yara olmuyor, şayet yara olacağını hissederseniz de tekrar kullanırsınız yara olmadan geçer, bebek de nasıl tutarsa tutsun bir şey olmuyor