Naygun Merhaba, 17 günlük bebeğim var. Göğüs yarasindan delirmek uzereyim😓 Kanıyor bazen sütle karışıyor. Bebegimi kucagima alirken bile zorlanıyorum kiyafet sürtünse acisindan ölüyorum. Lanolin krem, ayva cekirdegi, gogus kalkani vs hep kullandim ama geçmiyor bi turlu. Aglaya aglaya emziriyorum😢 bana onerebileceginiz baska seyler var mi?
Aysegul89 Naygun geçecek merak etme.süt vermeyi bırakma acısı zor oluyor dayanmalısın.lansinoh al çok çok iyi geliyor
Semadefnemurat Naygun kendi sütünden de sür ara ara. Doğumdan önce krem kullansaydın keşke antrenman olurdu
espalp Naygun avent krem kullanmıştım doğum öncesi ve sonrası. Şimdi oğlum kokusunu bile istemiyor🤦🏼♀️
Banuu8 Naygun canım ben 1bucuk ay çektim senin gibi her şeyi denedim en son garmastan Pomad önerdi doktorum kullanmaya başlayalı 3. Günde acım gitti 1 haftaya çatlak kapandı kesinlikle tavsiye ederim
Naygun Aysegul89 Lansinoh kullanıyorum canim ama rahatlatiyor ama ilk emzirmede gene aciliyor yara..galiba yanlis emziriyorum😟
Naygun Semadefnemurat Evet kendi sütümden de sürüyorum ama dediginiz gibi keske hamileyken baslasaydim krem kullanmaya😟
Naygun espalp 😟 bende surdugum kremi mecburen silip oyle emziriyorum yoksa yuzunu eksitip almiyor memeyi.. belki sildigim için de yara oluyor olabilir🙄
Cakos Naygun lansinoh kullandim ben surekli . Hatta dogumdan onceki aylarda basladim kullanmaya . Hic yara olmadi . Sadece ilk emzirmeye basladigim gunler bebegin memeyi kavrayamamasiyla olusan ufak bi yaram oldu kanadi vs . Bunun icinde doktorum madecassol adli kremi onerdi . Lansinohu yikamaniza gerek yok fakat madecassol kullanirsaniz mutlaka emzirmeden once yikayin .
Bahar9090 Naygun canın memelyn diye gögüs ucu var internetten bak doktor bana tavsiye etti yumuşak tutuyo gögsü bn çok rahatladım ecZanelerde var
Naygun Bahar9090 Onu az once nette okudum tesaduf oldu sizde söylediniz🙂 eşim suan alip getiriyor insallah bende de işe yarar tesekkur ederim🙂
aimra Ayva çekirdeğiyle jel yapıp kullanabilirsiniz birebir çözüm diyebilirim :) Ya da evinizde varsa kantaron yağı, madecassol krem de olabilir
Naygun aimra Ayva cekirdegini kullandım evet hala da kullanirim rahatlatıyor ama ilk emzirmede yine yara aciliyor..galiba yanlis tutuştan🙄
Aysegul89 Naygun elin c şeklinde baş parmak yıkarsa diğer dört parmak aşağıda olsun Memenin altını tam aldın alttan üste it ağzına Lansinohu bırakma etki edecek
Minimix Naygun bende 1.5 ay çektim malesef ne denediysem işe yaramadı ama göğüs ucu takarak emzirdim birkaç gün en azından bir süre rahatlattı yavaş yavaş iyilesti. Dediğin gibi emzirme şeklinden de oluyor bebeğim sadece ucunu emiyordu ne yaparsam yapayım o da iyileşmesini zorlaştırdı. Ama 1.5 ayda tamamen iyileşti. O zamanlar hiç geçmeyecek gibi geliyor ama gececek canım sabret... :(
Gokubcera Naygun lansinohu şu şekilde kullanacaksın canım. Önce sür sadece göğüs kısmını streçle kapat emzirirken aç yıkamadan emzir azcık sürüp bir daha streçle kapat. Emzirmeden emzirmeye streci aç. Benim bi kaç günde geçmişti çok şükür
espalp Naygun siliyordum ben de ama emmediği zamanda bile avent bana iyi gelmişti. Göğsümü zor tutuyor diye çekiştirip duruyordum memeyi o yüzden yara olmuştu ve kabuk vardı. Avent iyi geldi bana. Bi de ayva çekirdeği yapmıştım ama siz denemişsiniz onu sanırım🙏🏻
Bahar9090 Naygun önemli deyil inş iyileştirir kişiye göre degişiyo benim düzeliye tekrar oluyo kızım ısırıyo benim ama o olmasa daha kötü olurum yumuşak tutuyo en azından yıkamayada gerek yok gögsünü emzirmek için
Elifhafsa1 Naygun Canm aynı şeyi bende cektm çok iyi anlıyorm beni dinlersen madecassol diye krem var o çok iyi geliyo hemen geciriyo sadce emzrmeden önce sil ya da yıka benmkini o krem gecrddi bide sarı kantoron yağı