Hareketvakti canım 5 aylık bebeğim 2 aylıktan beri yıkarım hiç bir sıkıntı yaşamadım evet orta kulak iltihabı riski var ama çok basınçlı sıkarsan var , orta hızla bir sorun teşkil etmez aksine rahatlatır damlatarak aspiratör ile çektiğin zaman sadece ön kısmı temizlersin arka kısım kalır.
5 ml çekiyorum enjektöre yan yatırıyorum orta hızla üst delikten sıkıyorum alt delikten çıkıyor yanlız ağzının açık olması gerek bu esnada dikkat et hemen yüz üstü tutup pat pat yapıyorum sırtına diğer yana çevirip sıkıp aynı şekilde pat pat ne var ne yok akıyor zaten.
Ve bazen rahatlamadıgını hissettiğimde ikinci postayıda yapıyorum.
Ben bir sıkıntı yaşamadım açıkçası nefessiz kaldı , kan geldi , diyenler bence o panikle yapamayanlar he tabi benimkine birşey olmadı diye kimseye birşey olmayacak diye bir durum yok ama evet hastalığa yakalanmayı önlüyor , hastane ihtiyacını azaltıyor , iyileşme sürecini hızlandırıyor bu kesin bana göre