Hareketvakti benimki şu an 1 aylık. Birincisi odayı iyi nemlendiriyorum, nem oranı 50 min altına düşürmüyorum. Bunun için doğumdan önce buhar makinesi almıştım. Rahatsa yapmıyorum ama hırıltı varsa ya da tıkanıklık yan çevirip üstte kalan burun deliğine Bi kaç damla serum fizyoloji damlatıp mendille burnunu hafif sıkıp bırakıyorum. O burnunu çekip bırakırken çıkıyor bişey varsa. Aynı işlemi diğer tarafa da çevirip yapıyorum en son yüzüstü tutup sırtına pıt pıt vuruyorum. İyi geliyor🤷