Sehnurr ben kızımı alırken kolunu tuttu aniden halbuki ellerinden tutup kaldırdım, başta gülüyor sandım ama birden ağlamaya başladı hemen acile gittik hiç bişi yok diyorlar, Allah’ım çıldırdım başka bir hastaneye gittim orada da bir şey yok incinmis dediler, benim çıkık ile ilgilenen bir halam vardı ama doktor sakın bir çıkıkçıya gitmeyin dedi ama kendileri de bir şey yapmadılar, eve döndük Cidden bileği kolu hafif şişti hemen halama götürdüm sabun ile masaj yapa yapa çıkık olan yeri düzeltti, sonra sar güzelce dedi sabah geçti. Çıkık görünmüyor demişti doktorlar bize ( ama çıkıkçıya gidin demiyorum başka bir doktora görünün)