Kızlar 1 buçuk yaşında kızım dün ayağı kaydı düştü ayağının üstüne basamıyor sol bacağı acıyordu direk acile getirdik röntgen çektiler bişey yok burkulmuştur dediler bugün sağ bacağının üstüne basamıyor başına gelen oldu mu başka doktora da götürsek mi çocuk yürümek istiyor ayağa kalkmaya çalışıyor ağlıyor içim gidiyor lütfen bilen başına gelen varsa yazsın