anayimbennana mama da veriyorsanız bu konuyu doktorla görüşmeniz lazım benim kızım da çok kusuyor kilo alımı iyi olduğundan fizyolojik reflü dedi doktor. Siz mama veriyorsanız belki sizin de fazla beslenmekten kusuyordur doktora danışın. Kusmayan bebek nasıl oluyor çok merak ediyorum 😁