anayimbennana Kızlar 2.bebeğim ilk bebeğimde hiç kusma yaşamadık nerdeyse ama kızım her beslenme sonrası 1 saat de geçse kusuyor sürekli kusma halinde günde 5 6 kez üst değiştiriyorum reflüsü mü vardır acaba nasıl anlaşılır varsa
Aden021222 anayimbennana reflü yatağı gibi bebeği dikey yatırın eğer rahat uyuyorsa reflüsü olabilir birde çok fazla tükürük akıtıyorsa buda mideden gelen bir sorun olabiliyormuş bu aylarda
Tatli_Bir_Anne_ anayimbennana doktorum bana devamlı yutkunma hareketi yapıyor mu diye sormuştu bende evet diyince reflu dedi.
Aycicegim anayimbennana benim kızım reflülü bir bebekti kışın ortasında neler çektim hergün çamaşır yıkardım önlükler mendiller saçım başım halılar herşey kusmuk😄çok zor zamanlardı.. emzirirdim gazını çıkartırdım emdiğini direkt fışkırtarak çıkartırdı bu yüzden de hiç doymazdı sürekli emmek isterdi. Adeta örümcek adamın ağını atar gibi fırlatmaydı bizim ki.. 9 aylıkken tamamen kesildi şükürler olsun.
Tuba_ece Bizde de durum bu. Reflü tanısı koydu doktorumuz. Beslenme sonrası ağzının içinde sürekli dilini hareket ettiriyordu,beslenirken birden kendini geriye atıyordu gibi gibi belirtiler için reflü demişti doktor.
anayimbennana Aden021222 şu aralar tükürük var ama diş çıkarıyor ondan diye düşünüyorum öncesinde yoktu
Tuba_ece Beslenmeden en az 15 -20 dk kadar dik tutmalıymıiız ve emerken de dik şekilde emzirmek gerekiyormuş. Ve reflü yatağı ya da yatırırken kafayı 30 derece yükseltmek. Biz 3 aylık olduk eskiye göre azaldı baya. Kilo alımı nasıl bebişin ?
kubramomm- anayimbennana Büyük ihtimal reflü bebeginiz. Benim bebeğim de 8 ayına kadar kustu günde 10 kıyafet değiştiriyodum süreç zorluyor. Doktora götürün reflu şurubu verir rahatlatır.
Busrartdsl Merhaba şimdiye kadar kusma yaşamadık 9 aylık bebeğim son 5 gündür her gğn bir kez kusuyor 5. Dişi çıkmak üzere reflü mü ki
Aycicegim anayimbennana doktor bazı bebeklerin mide kapakçıkları tam gelişmez bu yüzden olur dedi ilaç verdi toz şase şeklinde ama bizde bir etki etmedi ve kabullendik büyümesini bekledik 😃