misk-iamber3 bende kullanmak istiyorum ama emzirdiğim için kullanılmıyor diye biliyorum. Çok uzun süre bu ilacı kullanmıştım eskiden. Yan etkileri bende uyku uyuyamama, ekstra enerji vermişti , gerçekten kafaya bısey takmamaya başlamıştım , bir de bende iştah kaybı yaptı yani o dönem xok güzel kilo vermiştim sayesinde. Ergenlıkte ye kullandım evlendıkten bir süre sonra da kullandım etkıleri hep aynıydı