Benim bebeğimdede salya tükürük var 3 aylık hiç sorunmuş gibi bakmadım bu duruma. kuru öksürük günde birkaç defa oluyodu acaba burnu tıkalı da ağzından nefes almaya çalışırken boğazı mı kuruyo diye düşündüm serum fizyolojikle burnunu günlük temizliyorum iyi geliyo öksürüğü olmuyo