AzraEslem 3 aylık oldu kızım dudaklarında tükürük oluyo salyasi akıyor nedendir bilen var mı. Birde kuru öksürüyo sanki boğazı kuruyormus gibi 🤷
Mys01-01 AzraEslem salya normal oksuruk allerjık bır bebek olabılır yada salya dolasyısı ıle boğaza kacabılır genelde diş habercısı degıldır ¾ ayda salya salgısı başlar ama kımısı erken kımısı geç cıkarır benım ıkı evladımda 9 ayda çıkardı dişi
kolonyalimendil AzraEslem tükürük salya normalmiş ama öksürük ilerlemeden serum suyunu nebulizatöre koyup verin boğazı yumuşasın
AzraEslem kasimonbes [silindi] sizde de varsa normal heralde. Teşekkür ederim☺️ dedim cocuk bu ayda dis mi cikaracak 😅😅
[silindi] Öksürüğü bilmiyorum ama benim kızım da aynı biz de 3 aylığız, tükürük salya falan var, normaldir diye düşündüm hep.
kasimonbes AzraEslem d vitamini duzenli kullanirsak erken cikabiliyormus damaklari beyazladi mi? Yani hafifte olsa beyazlik var mi?
[silindi] AzraEslem Ay valla çıkarmıyolardır inşallah henüz, bizim tükürük salya bayadır olduğu için dişr yormamıştım hiç😂
AzraEslem kasimonbes alla alla alt tarfta bi beyazlik gordum agzini acmiyo ki bakayim. Sonradan da aklima gelmiyo bakmak
AzraEslem [silindi] benimkide yeni degil de ne bilim aklima hemen o geldi 😂 mide yanmasi da olabilir mi
AzraEslem Mys01-01 evet oksuruk belki de salyadan oluyodur cunku daha once yoktu. Benim buyuk kizimda 9 aylikken ciksrmisti bakalim bu ne zaman çıkarır
AzraEslem kolonyalimendil sebebini de bilmiyorum ki ona gore biseler yapim eger artacak gibi olursa öyle yaparım
Lilybaby AzraEslem 3 aylık için benim doktorum salya ve öksürük için normal dedi günde 8 kez falan kuru öksürür endişelenmeyin dedi