GezginPaNDa neden bu şekilde tepki veriyorsunuz ki, sizin çocuklarınız büyümüş demek ki bizlere göre daha tecrübelisiniz, biz bu tarz şeyleri ilk kez görüp yaşadığımız için ne yapmamız gerektiğini bilemiyoruz ve haliyle bir çözüm yolu arıyoruz çocuğumuza bir zarar gelmemesi için. Arkadaşta muzdarip olduğu derdini burda paylaşıp bir çözüm yolu arıyor ve yaptığında da bir gariplik ve yanlışlıkta yok yani.