mavilimorcicek41 Bssraa2 çok şükür diyelim o zaman bende bugğn kalça ultrasonuna giderken farkettim baya açılmış yüzünde pembelik vardı dedim atlatıyoruz sanırım 😂😂
Bssraa2 mavilimorcicek41 geçsin gitsin bir an önce sizinde inşallah bebeğin kendi rengiyle sevmek daha güzel geliyor insana moral olarak 🌸🥰
Melisakeskinn Benim oğlum da 2 ay 9 günlük hala sarılığı devam ediyor her testi yaptırdık sık sık emzirdim kilo alımı iyi ama asla geçmiyor sadece sütle besleniyor benim de canımı çok sıkıyor bu durum ama gün geçtikçe rengi açılıyor inşallah çabuk atlatırız
Bssraa2 Melisakeskinn aynı durum bizde de var 2 ay 11 günlük hala sarılık var uzayan sarılık maalesef insanın sinirini bozsa da 3 aya kadar sürebilirmiş
Nidaaaaa Nilossssss bizimkide sınırdaydı emerek geçti çok şükür inşallah sizinkide geçer bez sayısına bakmayın her fırsatta emzirin ayaklarına ıslak bez koyun uyandırın özellikle gece emdikten bir saat sonra yeniden uyandırın emzirin
Bssraa2 Busrgok beyazmış ikinci ayda yeni gördüm hep sarıydı 2 aydır şuan bile hafif sarılıklar var yanaklarında ama sarılık değerimiz 5 kalmış çok şükür 14 ten düştü
Melisakeskinn Nilossssss geçeli 2 ay olacak çok şükür oğlum ak gibi bembeyaz oldu 2 buçuk aylığa yakınken geçti