Merhaba anne sutu sarılıgı yasamıs biri olarak sizi cok iyi anlıyorum. İlk bebegim tecrubesizdim ama sadece doktorları dinledim. 3 saatte bir mutlaka emzirdim. Sarılık arttıgı donem uyandıramazdık. Ben esim ve annem 3 koldan kızımı soyar gısıklar ıslak mendille soguk soguk surer uyandırmaya çalışırdık sütüm yetmiyor mı diye uzulırdum o donem hem kendimi sagıp verdim, dokror hafta su kadar ml içerecek diye soyluyordu. Cocuguma bakardım sap sarı su an 4.5 aylık gercekten de sarılık 3 ay dolunca gecti ama hala eski fotolara donup bakamıyorum uzuluyorum. Her hafta doktordyadık 4 kez kan alındı 1 aylık olana kadar. Cok zor ama geciyor lutfen kendinize inanın sarıldıktan eser kalmıyor pamuk gibi bembeyaz saglıklı bir kızı var artık cok sukur, sarısı basınıza. Ben 3 ay 3 saatten fazla hiç uyumadım tek seferde ama degiyor sabır ve bol emzirme gerekirse mama.