Yigittsmom babamında 4.evrede öğrendk. 4,5 sene yasadı. Önemli olan iyi beslenmesi. Ne zaman yemeyi kesti o zaman kötüleşti öncesinde kemoterapi bile görmeden akıllı ilacla kücülmeye başlamıştı. Birde ilaç vs düzenli kullanmalı babam ağır geliyo diye kullanmadı ve o sayede kücülen hücreler tekrar büyüdü. Çok geçmiş olsun 🙏