Elif_yaren Aynen ama bu tavrı alarak iyi mi yapıyoruz kötü mü bilemiyorum. Bir yandan kızıyorum bir yandan da öğrenmem lazım diyorum. Çünkü eşim bazen yurtdışında oluyor, çocuk hastalansa veya acil bir şey olsa taksi aramayla uğraşmak yerine gidebiliyor olmam lazım. İstanbul’da taksi bulmak mesele, malum. Çok canımı sıkıyor bu durum.