Elif_yaren Ben de böyleyim. 1 senedir kullanmıyordum, zaten öncesinde de pek bir yerlere gidebildiğim yoktu. Sadece kardeşime ve yakın birkaç yere gitmiştim. Parktan çekiniyorum bir de ondan çıkasım da gelmiyor. Geçen annemi hastaneye götürmem gerekti. Eve çok uzak değil hastane. Bir cesaret çıktım. Bizim otopark aşırı dar, araba aşırı büyük değil ama yine de birkaç manevra gerekli çıkarken. Eşim de aşırı pimpirik, dikkat et bak, aman arabayı çizme vs modunda. Arabayı yeni değiştirmiştik hiç kullanmadım daha önce. İlk denemeye göre gayet başarılı bir şekilde çıktım otoparktan ve yolda düşündüğümün aksine çok rahattım. Normalde kaskatı oluyordum direksiyonda. 3.gün çıkarken biraz kolona sürttüm sol tarafı. Demediğini bırakmadı, dikkatsizliğimde laf dinlemememde vs. Ne alakaysa, kapasitem bu yani sanki herkes anasının karnında öğreniyor usta şoförlüğü. Çok zoruma gitti, elimi sürmedim daha. Tavrımı da koydum. Kendim cesaret bulacağım, eşim beni baltalıyor bu konuda. Aman bi şey diyecek diye çekinmekten çıkamıyorum resmen