nhlnhl evet cok denedim ben hicbirini almadi. Bu emzigi 7 aylikken alan bile var. Zaten 0-3 olani 7. Aya kadar kullaniyorsunuz 7. Aydan sonrada +3 e geciyosunuz. Sizin alacaginiz 0-3 olacak vanilya kokulu o kadar guzel kokuyorki koklaya koklaya uyurdu oglum