Piremsesannesii Ben ayıcık şeklinde olandan aldım canım. Kullanıcı yorumlarında olumsuz yorum yazan çoktu ama şekli güzel diye almıştım. Hatta kızım için 3 farklı emzik daha aldım. Ama kızım sadece soothie olanı kabul etti ucundan dolayı, diğerleri midesini bulandırdı 😂😍tek sıkıntısı biraz ağır o yüzden tutmakta zorlanıyordu. Ortadaki boşluktan parmağımı koyup destek oluyordum. Şu an kızım 2 aylık ve daha uzun tutabiliyor.