Ozooo Dilruba_1 hmm o zamanlar bardak ve pipet kullanmakta zorlanabilir canım o zaman sen alırsan cam suluk al kırılma ihtimaline karşı da sadece su içeceği zaman eline ver plastik gerçekten kötü oluyor üç tane aldım hepsi aynı oldu çöp