Gryffindor onu görmedim bakayım ona da
Kaç aylıkken içmeye başladı 8 aylık bebek içebilir mi doktor bardaktan içir dedi ama o şekilde de az içiyor pipetten kendisi istediği kadar içsin istiyorum bardaktan içerken bazen tıkanıyor kusuyor istemiyorum artık
Ozooo ek gıda sonrası bardaktan içiriyorum hep ama miktarını mı ayarlayamıyor anlamadım bazen böyle tıkanır gibi olup aşırı öksürüyor ve kusuyor bardağa zaten hevesi var ne zaman verirsem içer ama suyu az tüketiyor o şekilde ama pipetli suluk olursa daha mı çok içer diye düşündüm 🙁