Ayseberill Semaaa39 pişik olmadan da silip kuruluyordum sudocrem sürüyordum krem mi bez mi bir şey mi dokundu anlamadım
Denizinannesi52 Ayseberill bize çok iyi geldi kızım da pişik olmuştu hatta baya kaşıdı kanattı falan 2 gün sürdüm hemen geçirdi eğer olurda yanık falan olursa da Allah korusun onda da işe yarıyormuş
Ayseberill burcuo yıkıyoruz da güzelce kuruluyoruz inşallah ilerlemeden geçer ya canı acıyordur diye üzülüyorum