Annelerim 27 günlük bebeğimde pişik oluşmaya başladı hametani kullanan oldu mu iyi geliyor mu üç gündür kullanıyorum ama anlayamadım iyi gelip gelmediğini, ilerliyor gibi. Bezini sık sık değiştiriyorum ılık ıslak pamukla silip kuruluyorum arada altını açık tutup havalandiriyorum. Başka ne yapmak lazım nasıl ilerlemeden geçer Hametani birakiyim mi bilemedim