Yk21 ilk çocuk olduğu için hepimiz tecrübesiz olabiliyoruz ekrandan hemen vazgeçirin özellikle sürekli ismiyle hitap edin şeker çikolata gibi tatlı şeyler yedirmeyin eğer otizmliyse direkt beyne etki ettiği için çikolata ya da şeker o da çocuğu zorlar iyi değil alışkanlıklarını değiştirmeyin ve sebze ağırlıklı besleyin asla da üzülmeyin otizmliyse de ben engelli bakım elemanıyım rehabilitasyon merkezleri bu konuda çok destek sağlıyor düzenli olarak gittiğinde inanın her şeyi öğrenmeye başlıyor bana özelden mesaj atabilirsiniz aklınıza takılan soru olursa seve seve yardımcı olurum 🥰🥰