Biri beni aydınlatsın bu olayın mantığını anlayamadım sgk da böyle bir durum neden var özel adı üstünde illa fazla alacak para biri yazmış fazla para aldılar diye şikayet ediyorsun ama yani özel sonuçta zaten fazla alacak ki anlamadım nasıl oluyor doğru mu yanlış mı