Kızlar geçmişte bir özel hastanede çalışan biri olarak ben bu olayı pek etik bulmuyorum. Yani mesela bi sıradan özel hastane var doğum ücreti 5 bin bide lüks özel hastane var doğum ücreti 15,20 bin. Yani siz bu ücreti hizmete veriyorsunuz. Bile isteye doğum ücretini bilerek o hastaneyi tercih ediyorsunuz. Devlettede yapabilirsiniz yani bu kadar yüksek ücret ödemek istemiyorsanız. Devletteki yoğunluk ve ilgisizlikten dolayı özelde yapıyorsunuz sonra hastaneden paranızı geri istiyorsunuz bana hiç etik gelmiyor. Çünkü size bu parayı sgk değil hastane ödüyor birde size ödediği para haricinde sgk ceza ödüyor. Dediğim gibi özel hastaneleri savunmak için söylemiyorum ama özel ilgi isteyerek gidiyorsanız öncesinde söylenen fiyatı da kabul ettiyseniz sonrasında böyle bişey saçma