DuyguveUygar kızlaar ben mama karşıtı biriyim açıkcası. Hem mama kabız olmasına sebep, gaz sancısı çekmesinin en büyük etkenlerinden biri mamadır çünkü zor sindiriyorlarmış. Anne sütü ilk 6ay çok önemli gerekirse tüm gün yapışık ikiz gibi gezin ama emsin. Geceleri de anne sütü bebeğe çok faydalı bir şey üretiyormuş (adını hatırlamıyorum araştırabilirsiniz) geceleri emzirmek ekstra faydalı. Doktoruma sürekli memede diye bende şikâyette bulunmuştum ve ilk 4 ay meme istemeleri çok normalmiş bazen açlıktan, bazen anneye özlem duyduğundan, bazen uyumak için vs vs.. o yüzden bebeğinizle aranızdaki bağı zedelemeyin bırakın doyasıya emsin 🤗🤗