DuyguveUygar gayet normal duygularınız. Ben meme ucum yaraydi diye doktorum iki gün emzirme demisti emzirmedigim gece sabaha kadar ağlamıştım ben layik degilim diye bu sefer de olan sütüm kesildi 🤣 zor geldi sütüm tekrardan.. sakin olun ve şuan içinde bulunduğunuz o guzel günlerin keyfini çıkarın. Emmek istedikçe emzirin kendinizi sadece bebeğinize verin emin olun o zaman ilerde keşke demeyecek siniz. Emzik vermeyin bence çünkü bunun birde bıraktırma süreci var. Boş emzik emecegine sizi emsin . 😊