Efires canım merhaba benim bebeğimde de kalp deliği var 4 mm her ay kontorle gidiyoruz Konya Selçuklu tıp hastanesine ama doktoru değiştirmeyi düşünüyorum zaten bir bizim gittigimiz hastanede var birde Başkent hastanesinde varmış orada hangi doktora gidiyorsun. Ve bize de anjiyo dediler ama niye dediklerini bilmiyorum kaç paraya yaptılar anjiyo