Efires merhaba ben VSD li bir anneyim :) 31 yaşındayım ve 15 günlükken tespit edilmiş delik… Üç taneymis, ikisi kapanmış biri küçülmüş… Kosamiyorum, merdiven rampa yoruyor onun dışında bir kaybim yok :) hatta normal doğum bile yaptım 17 gün önce… Biraz zorladı tabi ama yaptım 💪🏻 yıllar içinde trikuspit yetmezliği başladı… Kalp kapağı yetmezliği yani, vsd yüzünden… Sonraki aşamada endokardit olacağı için, profilaksi başladık… Senelerdir avuç avuç antibiyotik tutuyorum en ufak keside… E tansiyon falan da çıkıyor arada ama dil altı yapım var hallediyorum 16yi geçince :) ve yaklaşık 12 senedir maske kullanıyorum toplum içinde… Pandemi yokken maske kullanırdım ben :) hasta olunca atlatamiyorum, nezle bile hastanelik ediyor. Herkesin bünyesi farklı tabi ki, bana olan size olacak diye bir şey yok ama benim hastalığımin seyri bu şekilde :)