Ben de yaşadım çok geçmiş olsun, ağır ateş ve halsizlik varsa doktora gitmenizi öneririm antibiyotik kullanmak gerekebilir. Bir de mastit olunca süt sağımı çok zor ama bebek emince geliyor, bol bol emzirmeye çalışın. Bebek emerken bir yandan masaj yapın. Onun dışında diğer arkadaşların bahsettikleri sıcak soğuk uygulamaları ve lahana da çok çok iyi gelir. Ama gerçekten mastiti en iyi bebek açar; bebek çok iyi emer ve açar unutmayın.