SedaveEla aynı durumi ve aynı yöntemleri bende denemiştim, gecmeyince doktora gittim ama.acile gitmeyin, acildeki doktor sadece iğne yaptı, asıl gitmeniz gereken genel cerrah bölümü, genel cerrahi de doktor sulcid 750 Gr şeklinde bir antibiyotik vermişti, o direk düğümlenen iltihabı çözdü, o şekilde rahatladım, 3 kez mastit olmus biri olarak :) acısı ağrısı çok zor, acil şifalar diliyorum 🌸