Esmaky EJDERYAA aynen cnm valla sok oldum 9 aylk aldim 3 tne pijama takimi bana sanki yollmslr 4 aylk bebek ciin bir yikamada cekti ve yirtik gldi heryeri ip dolu
Esmaky Asilveannesi aynen bana oyle geldi ve buyk.almistim urunleri bi yikamada kucuk kaldi disrya gydrmk icin takim aldim gecen gydrym.dedim.cocgun kolundan zor gecti heryernde ip var yazdm instgrm hc orali olmadilr
EJDERYAA Semadefnemurat ürünler kötü alan herkes pişman aldıktan sonrada herhangi bişey olunca muhattap bulamazsın dikkat et ucuz diye bakıyoruz ama işin içinde kötü ürünler geliyor
EJDERYAA Mom9 ordan da çıktım takipten valla ucuz diye bakıyoruz resimlere resimlerde gayet herşey şık güzel ama oysaki sadece resimler güzel
Deletedmom196 EJDERYAA ay böyke bi post açılmışken bende hemen söyleyeyim ugurşu bebek diye bi sayfa var instgramdan ordan bence alışveriş yapmayın paranıza yazık hem pahalı pahalı satıyorlar hemde ürünleri beş para etmez.
EJDERYAA Deletedmom196 ay o sayfayıda takip ediyorum çıkayım bari insanları ne zor duruma sokuyorlar valla ayıp günah
EJDERYAA Canderinsumeltem son anda bende yorumları okuyup iptal ettim ardından laf yiyip engellendim iyiki almamışım
Dddenizd EJDERYAA https://instagram.com/ifsa_dolandirici_sayfalar?igshid=mvq96ze3o71w ifşa sayfasına söyleyin bu şekilde yapan sayfaları spamlatıyorlar
Deletedmom196 EJDERYAA çıkın valla ben sipariş verdim sonra da ürünler geldiğinde kısa programda yıkadım ve o kadar kötü oldu ki söküldü kenarları yazdım sayfaya beni engellediler