EJDERYAA kızım 17 aylık koza bebekten doğacağı zaman alışveriş yapmıştım hepsi güzel ve kaliteliydi 16 hün önce doğum yaptım gene ordan 6-7 prça aldım bu kez kargomu yanlış kişiye göndermiş o kişininkinide bana ama düzelttiler sonra ve gelen mallat gene kaliteli düzgündü normalde herşeyi giydirmem burası da zaten ilk doğduğu zaöan giyeceği tarz var büyüdükçe markalara geçiyorum 🤷🏻♀️