ozge077 Merhabalar yani o dönemlerde miniklerin ciltleri çok hassas oluyor çıkıyor ufak ufak sivilceler biz kullandık 3. aya kadar kızımın cildinde bir problem olmadı damla ile alakalı ama ufak kızarıklıklar vardı ilk bir ay ufak ufak geçti nemlendirici kullanın bol bol mümkünse baba öpmesin sakalı var ise düzelir 🥰
Geçmezse doktorunuza kontrole götürdüğünde sorarsınız ❤️