starwomen kızım 6 aylıkken alt 2 dişi aynı anda cıkardı. 3.aydan beri salyası vardı. ama diş çıkarmadan 1 hafta onceki salyaları o kadar fazlaydı ki net ayırt ediliyor yani diş çıkarma salyası oldugu. biraz kafa ateşi oldu. zor bir dönem. genelde önce alt dişler cıkar diye biliyorum ama değişiyor demek ki bebekten bebeğe