Bebeğim 5 ay 11 günlük, uyku rutinini kendi belirledi. Doğduktan sonra ilk 20 gün emzirmek için uyandırdım daha sonrasında uyandırmayı kestim. Acıktığında kendisi uyanıp emip geri uyuyordu. Daha sonrasında mamaya geçtik 3 aylıkken. Geceleri en geç 10-11 gibi uyutuyorum nadiren 11.30 u bulduğu da oluyor tabii. Sallayarak uyutuyorum. Geceleri hiç uyanmadan deliksiz 8-9 saat uyuyor. Gece kendim uyuyacağım zaman bebeğimi uyandırmadan mamasını yediriyorum, gazını çıkartıyorum ama asla altını değiştirmiyorum uyanıyor o zaman uykusu bölündüğü için tekrar dalması daha güç oluyor. Her gün aynı rutini uyguluyorum ve uyku sorunu yaşamadık hiç. Bunun sebebi bence annenin sakinliğinden kaynaklı. Uyuması için sürekli sallayıp üzerine düştüğümde uyumadığı farkettim, sabahları uyandığında emziğini verip en az 10-15 dakika yatağında tutuyorum etrafı inceliyor, gülüyor. Güne mutlu başlıyor. Atak haftalarına takılı kalmayın, bizim zamanımızda ataklar mı vardı 😂 Siz sakin olun yeterli, unutmayın mutlu anne mutlu bebek demek. Minnacık kalpleriyle her şeyi hissediyorlar ❤️