Deletedmom_38 heyzil06 ben hiç cc şeklinde hazırlamadım diyelim ki 5 numaraya kadar su mu doldurdum 4 ölçek koyuyordum
heyzil06 Deletedmom_38 aa o numaralar ne işe yarıyor diyordum ben de 🙈 30cc 1 ölçek yapıyor da sizin hesaba göre öyle oluyor mu bilemedim doktora sorayım ben de mama değiltireceğiz kabız yapması halinde ölçeği düşürmek mantıklı olabilir
Deletedmom_38 heyzil06 tabi doktorunuza sorun öyle yapın ben doktora gittiğimde öyle demişti hatta biz 1 aylıkken kabız sorunu yaşamaya başladı 8 aya kadar anne sütü aldı birazda mamadan almıştı çünkü
16122022 Egenim ben ikizlerime evolvia rp1 kullaniom doktorumuz önerdi çok da memnunum. İkizlerim aynı zamanda Nurse harveys şurubu ile bio gaia kullanıyor. Gazları azaldı önceye göre