Egenim Merhaba sma aptamil son olarak bebelac bebegım hep kabız ne denıcem şaşırdım artık, kabız olunca gaz sıkışıyor. Acaba kullandığı damlamı kabız yaptı anlmadım. Başka hangi mama deneyebilirim ? Sapsımlex ve relactaz damla kullAnıyıor
Masal_Arya Egenim hipp kullaniyorum ben kabiz yapmadigini soyluyorlar ama bnm bebegim dogdugundan beri kakasini yaparken cok zorlaniyor mamadan öncedw oyle oldugu icin mamadan dolayi oldugunu dusunmuyorum hipp i severek iciyor anne sütune en yakin mamaymiş aptamil cok gaz yapiyormus
Sumbul11 Egenim bizde bir kaç mama denedik bazısı vücudunu kabarttı bazısı kabız yaptı bizde enson hipp kullanıyoruz bir problem yaşamadık çok şükür..
sbahcivanlarr Egenim doğduğundan beri SMA kullanıyorum ve kabızlık çekmedik. Sürekli yeşillik yiyorum belki etkisi vardır. Mama harici emziriyorum.
Egenim Masal_Arya kakası yoğunmu bnmkı bıldıgın yoğun zorlanıyor ben yaptırıyorum kabız olmayınca cok rahat
Benkeyfimkahyasi90 Masal_Arya canim Anne sutune n yakin mamalar kedi sutu olanlar ve onlarda baya pahali
Asel917 Benim bebeğimde de aşırı kabızlık oldu hipp kullanıyorduk sonra aynı markanın karton kutu da olanını aldık ondan beri rahatça yapıyor kabızlık sorunumuz bitti tavsiye ederim
Masimiyonellame Egenim sütm gelmedi, sma kullandım kabız yaptı-gaz yaptı dr. Aptamil comformil söyledi şuan oglum 5 aylık onu kullanıyorum gram kabızlık gram gaz yapmıyor öneririm. Bi tık pahalı sadece
Hanifecoskun Aptamil Bebelac sma baby goat golden goat hepsini denedim en son doktor tavsiyesiyle evolvia ar kullanmaya başladık kusmasida vardı çünkü.o iyi geldi ilk kutuda sonra oda kabızlık yaptı en son hipp denedik gerçekten kabızlık sorununa en iyi o geldi bir buçuk ay onu kullandık şuan hero baby kullanıyoruz hem fiyatı iyi hemde kabızlık yapmadı
Deletedmom_38 Egenim aslında doktorımuz şey demişti mama hazırlarken 4 numaraya kadar hazırlıyorsunuz ya 4 ölçek koymayın 3 ölçek kullanın kabızlık yapmaz demişti o günden sonra öyle yapmaya başladım