kubraphoto bir yazı okumuştum zaten öğrenmeleri gerektiği zaman kendileri uyumayı öğrenecekler diye hangimiz bir desteğe ihtiyaç duyuyoruz şuanda hangimiz öğrenmedik uyumayı diye. Atak dönemlerinde böyle oluyor gerçekten diğer zamanlar iki gün sürüyor bitiyordu bizim hep bişi öğrenmiş oluyordu sonunda şuanda dönmeye başladı demekki onun huysuzluğu ona dönmeyi ben öğretmedim kendi yaptı mesela uykuda onun gibi demekki ama tabiki çok zorlanıyoruz herkes ister bebeği uyusun ama geçici olacağını bilmek istiyor insan .