Yaa bende de aynı durum varr uykusuzluktan kafayı yemek üzereyim 6,5 aylığız normalde saat 12 de mama verirdim uyurdu tekrardan saat 3 gibi memeye uyanır emzirirdim bidaha saat 7 gibi uyanırdı fakat son 3 haftadır saat başı meme istiyor artık biberonda almıyor resmen yeni doğan günlerine geri döndük gündüz ek gıdayla oyalıyorum ama gece çok çok zor gözleri kapalı ağlıyor biraz mırıldanınca vermeyeyim diyorum sallıyorum beşiği ama yok çırpınarak ağlıyor napıcam bende bilmiyorum anneliğin ennn zor yanı kesinlikle uykusuzlukk