melihaozen55 öncelikle gözünüz aydın,sağlıkla büyüsün evladınız.sizi çok iyi anlıyorum,bebeğim doğduğu günden beri huysuzdu aşırı şekilde asla ama asla uyutamazdık meğer süt alerjisi varmış…kolik bir bebekti ayrıca reflüsü de vardı.tabi bunlar sizin bebeğinizde de olacak diye bi kaide yok.sadece kolik olabilir, gazı olabilir. Telaşınız bana çok tanıdık, büyüdükçe ah keşke öyle yapmasaydım diyosunuz ama annelik böyle bişey yaşayarak öğreniyosunuz.şu an o da siz de birbirinizi tanıma aşamasındasınız,bebek bide dünyaya adapte olmaya çalışıyo,kolay değil..bazı bebekler bi tık daha zordur canları sağolsun hepsinin.