melihaozen55 Şuan 7 günlük bebeğim var geceleri çok huysuz gündüzleri uykuyu seviyor göbek bağı düşmedi göbek bağı rahatsız eder mi bebekleri yazarmısınız bilgili anneler ilk bebek olunca bilmemek çok kötü 😞
kxbxx melihaozen55 9. Gün düşmüştü göbek bağından rahatsız olacağını sanmıyorum gazı olduğu için de sürekli uyanabilir
melihaozen55 Minigim38 ya emiyo altını sürekli alıyorum gazını çıkarıyorum ama uykuya dalar gibi oluyo hemen geri uyanıyor göbek bağı düşmedi henüz acaba ondan mı dedim
Busradgn35 melihaozen55 ayaklarını kendine doğru çekiyor mu ağlarken ona dikkat et gazını almış olman sancı çekmiyor anlamına gelmez belki sancılıdır
caniminicib_ melihaozen55 emzirdikten sonra mutlaka gazını çıkarın ama mutlaka gaz varsa ondan uyuyamıyordur. Göbek bağı kuruduysa düşmesi yakındır bizim 7. Günde düştü.
Naz30 melihaozen55 benim de 15 gunluk bebegim var 10. Gün düştü göbeği. Sizin anlattığınız gibi aynı. Gündüz uyuyor gece kucakta olmak istiyor emiyor ama sanki hep aç gibi.
melihaozen55 Funda_yakut en geç 1 haftaya düşmesi lazım diyolar düşmeyince korktum demekki her bebek aynı olmuyor
Gokturk_ melihaozen55 21 güne kadar yolu var en geç canım göbek bağı asla rahatsız etmez onu 😂Bizimki 8.gün sabah düştü korkma ondan değil
ankakusu5058 melihaozen55 7-15 gün arası düşer diye okumuştum ben de 21 güne kadar düşmezse doktora götürülmesi gerekiyormuş 10. Gün düştü bizimki ama 3. Gün düşene de şahit oldum 🤷🏻♀️Ama 7 gün endişe edilecek bir süreç değil 🌸
incitomm melihaozen55 10. Günün gecesi düşmüştü göbek bağı kuru olmasına dikkat ne kadar kuru olursa o kadar çabuk düser hem mide gazı hem normal gazını çıkarmaya çalışın inşallah huysuzlugu geçer 🌺🤩
melihaozen55 incitomm inşAllah canım inşAllah neler yapıyorum bi bilsen ne masajlar yapıyorum 7 gündür gece uykusu denen bişey kalmadı 😩
mrs_safinaz melihaozen55 Benim kızımın da 13.gün düşmüştü huysuzluğu göbek bağından değildir bence de daha küçük o da alışmaya çalışıyor yeni dünyasına 🐣Allah bağışlasın 🧿
esesturk melihaozen55 aynıyız bugün 9 gün evde 2 kişi var destek olan ama sürekli bir düzensizlik katıla katıla ağlıyor sancısı var ama ayaklarını topluyor karnı gurul gurul hep
Mdorukkk melihaozen55 göbek bağı rahatsız etmez canım 13 günlükken düştü ama içi kaldı içi de 20. Gün düstğ
Melo29 melihaozen55 Benim bebisin dün 5.günde düstü ama bu uyku sorunu bizde de var ya cidden dogdugu günden beri gündüzleri uyuyor geceleri gögsüm dısında asla durmuyor ve sürekli emmek istiyor memeye emzik muamelesi yapıyor.
melihaozen55 Melo29 vallahi gece 1 de başladık sabah 7diydi zorla uyuttum eşimle beraber çalışıyor uykusuz uykusuz işe gitti inşAllah düzelirler 😞
Melo29 melihaozen55 Karnimdaykende böyleydi bizim minnos gece olunca tekmeler başlardi ben kucağımda mememi emzik olarak kullanirken uyursam uyuyorum 10 dakika onun disinda tüm gün uyudugum maksimum 3 saat 4 saat vücudum nasil dayaniyor bilmiyorum
MinikPandam_ melihaozen55 bizimki 2. Hafta düştü yakında düşer. Bebiş henüz gece gündüz ayrimini bilmiyor bir de gazı vardır ondan uyumamıştır biz de aynı şeyleri yaşadık hala da arada yaşıyoruz merak etme annesi 1 2 aya düzene girmeye başlayacak. Göbek bağı rahatsız etmez eğer enfeksiyon yoksa. Etrafı şiş ve kırmızı mi akıntı var mı?
melihaozen55 MinikPandam_ yok hayır çocuk doktoruna götürdüm kuru göbek bağı gayet iyi dedi çok ağlayınca da korkuyorum çok 😞