lavanta35 ben ilk doğumumdan sonra vermiştim evde sürekli ip atlıyordum günlük 1000 e çıkarmıştım zamanla her şeyden yiyordum ama nefsimi köreltecek kadar mesela tatlı mı yaptım 1-2 çatal sadece yemeğimi genellikle çorba kasesine koyarak yiyordum porsiyonlarım hep azdı ve günlük 3 litre su içiyordum şimdi pazartesi tekrar başlayacağım inşallah devam ettirebilirim