lavanta35 iradenizi kıran şey ne? Mesela benim tatlı, hamurişine dur diyebilirim ama tatlı deyince akan sular duruyor. Diyetisyenle diyet yaptım ilk haftalsrım mükemmeldi, araya regl dönemi girdi kaçamaklar başladı. Ama şunu fark ettim benim açlığım tamamen duygusal. Mesrla bugün çok yorulduysam her şeyden usandıysam o zaman diyeti bozmak istiyorum gerçekten. Mutsuz biri oluyorum tamamen. Bu da regl dönemlerinde oluyor genelde. 6 kiloyu 1 ayda verdim cok güzeldi, 4 kilom kaldı gıdım gıdım gidiyor veremiyorum kolayca 🥺