10 gundur sondalydim dun hastaneye gttim kontrole bikere yaptim bidaha yapamadim yine sonda takildi bugunde sonda rahatsiz etti acile gttik degstrmeye ve deniyim yapamazsam oyle takalim dediler ve yaptim hastanede sonra ikinciyi eve geldik evde yaptm 3 4 5 yaptim ama ikinmam gerekiyo biraz o zorluyo bide tam bosaltamiyorum sanki ama buna sukur hic yapamiyordum sizinki gibi Hayallerhayatolsa