Genel anesteziyle tup baglatma ameliyatiyla vajinaplasti ameliyati oldum. Bi gun sonra sonda cikti ve idrarimi yapamamaya basladim dogum sancisi gibi sanci cekmeye basladim en son sonda tekrar takildi ver 1.5 lt idrar cikti 3 gun boyunca hem sonda egzerzisi yaptim hemde surekli sokup taktilar sondayi ama bi sonuc alamadik idrarim gelince tuvalete gidince dogum sancisi cektim resmen sonra doktorum dikislerin orayi sıkıştrmis olabilir diyerek spinal anesteziyle alttaki dikislerimi acti ama yine olmadi yapamadim üroloji gordu mesane globu oldugumu sondanin 1 hafta takili kalacagini eve gtmemi bi hafta sonra gelmemi istedi suan evdeyim spinal anestezinin etkileriyle ugrasiyorum oturamiyorum cok yuruyemiyorum boynum basim agriyor stresliyim bunu yasayan var mi