babystarzzz @“Ugurun_annesi”#p24818766 sorun bu bebelerin yemeyi içmeyi sevmemesi zaten. Keşke bizim bebeklerimizde yese.. maşallah bebişinize nazar değmesin 🙏🏻 ama öğün saatlerini okurken bu kadar sık beslenme benim bebem için imkansız 😢
ikra_19 Annenehir benim kızım 6 aylık 6,500 kilo aptamil kullaniyordum içmek istemedigi icin degistirdim bebelac aldım 1 hafta deniycez tadimlara başladım yogurt hergun veriyorum ben ne yapmalıyım
Annenehir ikra_19 Ek gıdaya başladıysanız muhakkak alır doktor baskıları yüzünden çok takıyoruz aslında kiloyu.Sağlıklı olsunlar da
Aysima58 babystarzzz aynen oyle gercekten oyle hastaliklar varki bebeklerde cok sukur saglikli Rabbim dert vermesin kilo onemli degil 😊
Bebekom22 Annenehir canım benim bebeğim 5 buçuk aylık 6500 yani benimki zayıf o zaman,hele bir ay olcak hiç almamış aynı duruyor doktorum birşey demedi ki diş ağrısı çok çekti iştah yok ama sağlıklı olsun
Annenehir Bebekom22 Benim doktorun takıntıları yüzünden bende takmaya başlamıştım zaten araştırdıkça normal olduğunu düşünüyorum.En iyisi takmamak 🙏
Sibelmuc Olimbonii benimki de 5,5 aylık 7,4 kg. Normal değilmi ayına göre? maksimum 8,5 olmalı zaten tam ortada diye biliyorum 5 aylık 7,5.
Ayazmom1 Annenehir mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyebilirsiniz hem kilo yapar hemde kabızlık sorunu varsa onu çözer