Annenehir Merhabalar,kızım 4 aylık 2 ay anne sütü içti sadece sütüm yetmediği için.Şuan sadece aptamil mamayla besleniyor. Ancak geçen ayda 500 gram bu ay da 400 gram almış.Doktora göre çok az mamayı mı değişmeliyim şuan tam 6 kilo.
Olimbonii Annenehir mamayi degisebilirsiniz belki bebeginize yaramamistir benim oglum ne emiyo ne formul mama yiyo kaşık mama yediriyorum 4.ayindan beri
Sanem04 Annenehir bende 2aydır aptamil kullanıyorum ama bizede kilo aldırmadı ayda sadece 500gram alıyor bugün den sonra bebelac gold deneyeceğiz. Oğlum 4ay 13Günlük sadece 2ay anne sütü aldı. Ondan sonra da fol meme reddi yaşıyoruz malesef 😔
Aysennn76 Olimbonii lütfen nasıl yedirdiğinizi söyler misiniz bizimki de mama ve meme reddi yapıyor çok kötü durum
Annenehir Olimbonii benim kızım da mamayı zar zor yiyor gerçekten 90 cc bile zor içiyor bende deneyeceğim belki sever.Peki kilo aldırıyor mu
Olimbonii Annenehir doktoruma dedm ne emiyo ne formul mama yiyo napicam diye dedi kesinlikle mama yemesi lazim 9.aya kadar hicbirini yemiyosa kasik mama yedir bide corba yiyo iste ikisi bazende meyve pureleri guzel kilosu 5 aylik 7.500 oldu bu kada yemeyle
Elfyvs Olimbonii bnce çok takılmayın bizde 3 aydan beri mama kullanıyorz çok çok az içiyor 9 aylık 8 kilo sağlıklı olsun da
Sibelmuc Olimbonii benimki de 5,5 aylık 7,4 kg. Normal değilmi ayına göre? maksimum 8,5 olmalı zaten tam ortada diye biliyorum 5 aylık 7,5.
Aysima58 Annenehir benim kız 200 gr alıyor her ay 6 aylık olduk kilo alımımız hic yok mamada iciyor emiyorda ek gidayada basladim ama yok yani almayan cocuk almiyor artik takmiyorum sagligi yerinde olsunda
babystarzzz Aysima58 aynı durumu yaşıyoruz. Başta çok sıkıntı yapıyordum ama birkaç gün önce enfeksiyon kapınca sağlığın her şeyden daha önemli olduğunu anladım. Sağlıklı olsun da kilolu olmasın mühim değil.
Annenehir Sanem04 Bir şey çıkmadı sonuçta gayet sağlıklı şükür ki. Almayan bebek almıyor demek ki napabilirim 😞
Olimbonii Elfyvs takılmıyorum ya formul mamayida yemiyor kesti tamamen sadece kasik mamasi corba ve meyvelerden yiyor suanlik kilosu iyi daha zayifti çünkü suan ayina gore normal
Zeyn0206 Annenehir ben oğlum 5 aylık olduğunda ev yapımı bisküvi yapıp mamasına katıyordum kilo aldırıyor tavsiye ederim
Annenehir Peki sizce meyve püreleri,sebze haşlayıp vermeye başlamalı mıyım doktor henüz erken dedi ama
Aysima58 babystarzzz aynen oyle gercekten oyle hastaliklar varki bebeklerde cok sukur saglikli Rabbim dert vermesin kilo onemli degil 😊